رئال به دنبال انتقا‎م‎جويي از اتلتيکو در برنابئو

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال به دنبال انتقا‎م‎جويي از اتلتيکو در برنابئو

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال به دنبال انتقا‎م‎جويي از اتلتيکو در برنابئو

رئال به دنبال انتقا‎م‎جويي از اتلتيکو در برنابئو


رئال مادريد در هفته سوم رقابت‌هاي لاليگا در دربي پايتخت اسپانيا به مصاف اتلتيکو مادريد خواهد رفت.


هفته دوم رقابت‌های لالیگا از امشب با دیدار دو تیم آلمریا و کوردوبا آغاز می‌شود و فردا شب با دو دیدار حساس ادامه خواهد داشت.

بارسلونا شنبه شب از ساعت 18 و 30 دقیقه میزبان اتلتیک بیلبائو خواهد بود. هر دو تیم برای این مسابقه پیراهن‌های دوم خود را بر تن خواهند کرد و در حالی که بازیکنان بیلبائو پیراهن‌های سبز، شورت‌های ورزشی سفید و جوراب‌های قرمز بر تن خواهند کرد، شاگردان انریکه نیز پس از 115 سال در تاریخ این باشگاه پیراهن‌هایی با رنگ لباس کاتالونیا را در ورزشگاه خانگی خود در هفته‌ای که روز ملی کاتالونیا در آن قرار دارد، بر تن خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، با این حال مقامات باشگاه بارسلونا اعلام کردند که به دلیل روز ملی کاتالونیا این لباس را بر تن نمی‌کنند و سیاست را با ورزش نمی‌آمیزند، بلکه به دلیل سیصدمین سالگرد سقوط بارسلونا به دست سربازان فیلیپ پنجم و فرانسه در سال 1714 این کار را خواهند کرد.

در دیگر حساس فردا شب دربی مادرید بین دو تیم رئال مادرید و اتلتیکومادرید از ساعت 22 و 30 دقیقه در سانتیاگو برنابئو آغاز خواهد شد. این مسابقه نبرد دو تیم مدعی برای قهرمانی لالیگا خواهد بود. رئال مادرید که از جدایی بسیاری از بازیکنان خود و مصدومیت برخی دیگر رنج می‌برد، تلاش خواهد کرد تا زیر نظر کارلو آنچلوتی انتقام خود را از اتلتیکومادرید که با توانست با شکست آنها قهرمان سوپرجام شود، بگیرد. کریستیانو رونالدو در هفته‌های اخیر تلاش کرده با تمرینات سخت و مداوم خود را برای این دربی حساس آماده کند. این در حالی است که دی‌ماریا و ژابی آلونسو تیم را ترک کرده‌اند و خدیرا نیز از مصدومیت رنج می‌برد.

در سوی دیگر دیگو سیمئونه به دلیل محرومیت نمی‌تواند روی نیمکت تیمش بنشیند و باید از روی سکوها نظاره‌گر نمایش شاگردانش باشد.

اتلتیکومادرید از دو بازی چهار امتیاز دارد و در مکان ششم قرار دارد و رئال مادرید با سه امتیاز دهم است. این در حالی است که رقیب دیگر این دو تیم یعنی بارسلونا با 6 امتیاز صدرنشین است.

در سایر مسابقات مالاگا از ساعت 20 و 30 دقیقه میزبان لوانته است و رئال سوسیداد از 30 دقیقه بامداد یکشنبه به مصاف سلتاویگو خواهد رفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 21 شهريور 1393 | 10:45 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.